Dag 2

Frukost: Ett glas vatten med 2tsk citron och 1/4 tsk cayennepeppar, ett stort latteglas med vatten och proteinpulver, ett ägg

Lunch: Fisk&skaldjurssoppa, ett glas vatten och ett äpple

Middag: Kyckling, morötter, majs och ruccola. Sky på det och ett glas vatten.

Träning: 600 meter rask promenad, 600 meter jogging med en paus efter 300 där jag gjorde 30 situps. Sprang de sista 300 meterna och gjorde 30 utfallssteg och 10 knäböj, gick sedan hem i lagom snabb takt... 

Annat: En såndär näring/proteinbar och ett till äpple.

Feeling: Vill ha riktigt gräddig sås och stekt potatis och största köttbiten, typ oxfilé. Vill ha choklad och ett glas fanta. Känner för att gråta. Annars mår jag bra. Jag gillar att utmana mig själv och jag ger inte upp än! (!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

KOMMENTERA INTE SKIT, TACK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0