Nu ska vi se

Imorgon börjar jag med min diet i sex veckor. Jag hatar ordet diet så vi kan kalla det kur. För nu jävlar ska jag må bra och VARA NÖJD MED MIG SJÄLV. Det spelar ingen roll om någon annan tycker att jag duger som jag är, för det handlar väl om att man ska duga för sig själv och vara stolt över sig själv, eller hur? Så sluta tala om för mig att jag är bra som jag är för det spelar ingen roll vad ni tycker. Tack :)

Förövrigt kommer jag dö av den här kuren för jag får inte äta något socker så som, läsk, godis, choklad, chips, kakor etcetc....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Går kuren ut på att du bara ska hålla dig undan från onyttiga saker? :)Kanske också borde pröva! (på riktigt då alltså...)

2011-09-04 @ 19:23:50
Postat av: Evelina

Det viktigaste är att du känner att du duger men samtidigt inte att det går för långt! Men jag vet att du inte kommer ta det för långt för bara du inte börjar med svält-diet och avstår från onyttiga saker samt ljusa kolhydrater så kommer du få ett hälsosamt liv och orka mycket mer! :D

2011-09-11 @ 17:39:42
URL: http://evelinagustava.blogg.se/

KOMMENTERA INTE SKIT, TACK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0