Tillbaka

Tänkte komma tillbaka hit. Blogga om saker som jag känner för. Inte såna där jobbiga inlägg som man kan läsa tidigare i bloggen (och i alla mina andra bloggar). Nä, det är för deprimerande, usch.

Hänt så mycket sedan sist. Hunnit tatuera mig, pierca mig, varit i Dublin, fyllt arton, varit ledsen, varit euforisk, skaffat nya vänner, behållit gamla, dansat, tagit körkort, börjat gå på massa astma-mediciner, kysst massa randoms, bitchat, skrattat, ätit massa mat, blivit sockerberoende, sett på film, lyssnat på musik, varit i skolan, hamnat efter i skolan, varit anti, varit jobbig, varit en dålig vän, varit en bra vän, sovit.

Sen massa andra konstiga saker...

Kommentarer

KOMMENTERA INTE SKIT, TACK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0