1 maj 2013

Jaha, då ska man alltså börja blogg igen. Varför? Vet inte. Ett infall och ett desperat försök att få uppmärksamhet? Kanske.
Vad jag vet är i alla fall att jag är en usel bloggare - Ibland uppdaterar jag inte på länge, vilket kan bero på att jag tycker det mesta är värdelöst eller patetiskt att skriva om, typ: "Idag vaknade jag åtta, sen duschade jag, sen såg jag en film och sen blev det lunch, åt inget speciellt och efter lunch såg jag en till film.....osv osv." Inte för att jag kan lova att inga såna meningslösa inlägg kommer komma upp men det är anledningen till att jag bloggar dåligt oftast. 
 
Senast jag bloggade på den här gamla bloggen var i juli förra året och det är ju snart ett år sedan. Mycket har hänt sedan dess och jag har ju faktiskt bloggat på andra ställen som här: http://isabells.blogg.se och här: http://issakissa.tumblr.com
 
Igår var det ju valborgsfirande i hela landet. Jag var hemma och åt god mat med familjen, sen såg vi på den årliga mc-kortegen och sen tittade jag på tv hemma. Det var så skönt. Var helt slut efter jobbet så jag däckade väl runt tolv!
 

Kommentarer

KOMMENTERA INTE SKIT, TACK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0